Sponsoren

Steunen kan op vele manieren en alle hulp is welkom. Natuurlijk kun je mee rennen of wandelen in één van onze teams, of je wielerfiets uit het vet halen en gaan voor die 500 kilometer, maar je kunt ons ook op andere manieren vooruit helpen. Bijvoorbeeld als vrijwilliger, hulp bij het organiseren van acties of als materiaalman/vrouw. Of je biedt hulp bij meer praktische zaken, zoals met de kleding, taarten bakken, haken of je bestuurt een materiaalwagen. Je kunt het zo gek niet bedenken of we hebben je er graag bij!

Maar uiteindelijk gaat het toch om de centen: Tenminste € 7.000 willen we met ieder team doneren aan de huizen van het Ronald McDonald Kinderfonds. En iedere bijdrage brengt ons een stukje dichter bij dat doel!

ZIJ GINGEN JE VOOR:

Verandaservice - sponsor Fluffy Rabbit

Vrienden van Fluffy Rabbit

Waarom zijn de Home-Events zo belangrijk?

De Ronald McDonaldhuizen zijn voor 100% afhankelijk van giften, donaties en sponsoring en dus zijn evenementen zoals de Home-Events een zeer welkome aanvulling op de budgetten van de huizen. Zoals verschillende van onze teamleden zelf hebben ervaren, zijn deze huizen ook keihard nodig om ouders de kans te geven dicht bij hun zieke kind te zijn als dat noodzakelijk is. Bijvoorbeeld wanneer hun kind in een nabijgelegen ziekenhuis of revalidatiecentrum verblijft. Meer informatie over de Ronald McDonaldhuizen in het algemeen en over de huizen waar wij voor rijden, vind je op www.kinderfonds.nl.

Wij als, Stichting Fluffy Rabbit, willen ons inzetten en onze maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen door ervoor te zorgen dat het behoud en de verbetering van de kwaliteit van deze Ronald Mc Donaldhuizen kan worden gewaarborgd.

De Teams

Team Fluffy Rabbit bestaat bij het aangaan van deze overeenkomst uit 3 fietsteams (Homeride) en 2 wandelteams (Homewalk) van elk maximaal 10 deelnemers en in totaal daarnaast ook nog eens circa vijftien vrijwilligers. Dat betekent dat we met 5 teams voor verschillende huizen rijden/wandelen. Hoe zit dat dan?

Wat is de HomeRide en de Homewalk?

Homeride is een fietsevenement dat elk jaar plaatsvindt in het laatste weekend van juni en waarin teams 500 kilometer fietsen in 24 uur. Dat doen onze teams in estafettevorm, maar niet uitgesloten is dat er mogelijk ook zogenaamde ‘fullriders’ (fietsers die de hele 500 kilometer fietsen) zullen meedoen.

Een Homeride-team, zo is door de organisatie bepaald, mag uit maximaal tien rijders bestaan en elk team rijdt voor een specifiek huis, dat bij de inschrijving door de teams zelf wordt bepaald. Elk team dient een (bij het opstellen van dit document) vastgesteld minimumbedrag te garanderen om deelname af te dwingen. Dat bedrag bedraagt € 7.000,- per team. De opbrengst gaat, 1-op-1, naar het huis waar het team voor rijdt. De kosten van het evenement worden door het Kinderfonds met haar eigen sponsors gedragen.

De Homeride teams die vooralsnog gaan deelnemen aan de editie in 2022, gaan rijden voor het Ronald McDonaldhuis Middenwest-Brabant in Tilburg, het Ronald McDonaldhuis in Valkenburg (huizen Limburg) en het Ronald McDonaldhuis Emma in Amsterdam (huizen Amsterdam).

Homewalk is een wandelevenement dat elk jaar plaatsvindt in het laatste weekend van juni en waarin teams 120 kilometer wandelen in 24 uur. Dat doen ook deze teams in estafettevorm.

Een Homewalk-team, zo is door de organisatie bepaald, mag uit maximaal tien wandelaars bestaan en elk team wandelt voor een specifiek huis, dat bij de inschrijving door de teams zelf wordt bepaald. Elk team dient een (bij het opstellen van dit document) vastgesteld minimumbedrag te garanderen om deelname af te dwingen. Dat bedrag bedraagt € 7.000,- per team. De opbrengst gaat, 1-op-1, naar het huis waar het team voor wandelt. De kosten van het evenement worden door het Kinderfonds met haar eigen sponsors gedragen.

De Homewalk teams die vooralsnog gaan deelnemen aan de editie in 2022, gaan wandelen voor het Ronald McDonaldhuis te Arnhem (’t Boshuus) en het Ronald McDonaldhuis te Rotterdam, nabij het Sophia Kinderziekenhuis.

Onder de vlag van Stichting Fluffy Rabbit

Wij zamelen graag geld in voor dit enorm goede doel (en ook u kunt uw steentje hieraan bijdragen) en niet meedoen is voor ons eigenlijk, geen optie! We doen dat onder de teamnaam Fluffy Rabbit, maar worden in de basis gesteund door Stichting Fluffy Rabbit (KvK nummer: 56924607). Een stichting die op 28 juni 2012 al in het leven is geroepen, maar in 2021 statutair is aangepast om vanuit ons netwerk acties te ondernemen om goede doelen in zijn algemeenheid, maar meer specifiek de Ronald McDonald huizen, te ondersteunen.

Indeling sponsorpakketten:

Om u als sponsor met ons mee te nemen in onze reis naar een (financieel) gezonde positie voor de Ronald McDonaldhuizen hebben we een aantal sponsorpakketten ontwikkeld om voor elke soort onderneming van waarde te kunnen zijn voor deze geweldige huizen.

Pakket 1: Brons

De kosten voor dit pakket bedragen € 250,= *per jaar, maar voor dat bedrag bent u dan ook;

  1. lid van onze Fluffy Rabbit Business Club*** en
  2. wordt uw naam of de naam van uw bedrijf op de website vermeld.

*- Dit bedrag is exclusief btw. De Stichting Fluffy Rabbit is geen btw verschuldigd en zal deze dus ook niet op haar facturen vermelden.
** Fluffy Rabbit Business Club voordelen worden op de website vermeld

Pakket 2: Zilver

De kosten voor dit pakket bedragen € 500,= *, per jaar, maar ook daar krijgt u dan uiteraard iets voor terug;

  1. Hiervoor bent u lid van de Fluffy Rabbit Business Club**.
  2. Wordt uw naam en/of naam van de organisatie/logo op de website vermeld.
  3. Kunt u met 50% korting deelnemen aan 1 evenement dat door ons wordt verzorgd.
  4. Wordt uw naam en/of de naam van uw organisatie of bedrijf op de flyers van onze evenementen afgedrukt.
  5. Als welkomstgeschenk krijgt u een wijnpakket van onze stichting.
  6. Daarnaast wordt u via een nieuwsbrief op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen binnen Team Fluffy Rabbit en de acties die worden voorbereid waar u bij aan kunt sluiten.

*- Dit bedrag is exclusief btw. De Stichting Fluffy Rabbit is geen btw verschuldigd en zal deze dus ook niet op haar facturen vermelden.
** Fluffy Rabbit Business Club voordelen worden op de website vermeld

Pakket 3: Goud

De kosten voor dit pakket bedragen € 1.000,= *, per jaar, maar ook daar krijgt u dan uiteraard iets voor terug:

  1. Hiervoor bent u lid van de Fluffy Rabbit Business Club**.
  2. Wordt uw naam en/of naam van de organisatie/logo op de website vermeld.
  3. Kunt u met 50% korting deelnemen aan 2 evenementen die door ons wordt verzorgd.
  4. Wordt uw naam en/of de naam van uw organisatie of bedrijf op de flyers van onze evenementen afgedrukt.
  5. Kunnen we u desgewenst ruimte bieden om tijdens één van onze evenementen zichzelf, of uw organisatie te presenteren en minimaal uzelf als sponsor kenbaar te maken middels door u aan te leveren Beach vlaggen.
  6. Als welkomstgeschenk krijgt u een wijnpakket van onze stichting.
  7. Daarnaast wordt u via een nieuwsbrief op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen binnen Team Fluffy Rabbit en de acties die worden voorbereid waar u bij aan kunt sluiten.
  8. Aandacht op onze speciale Facebookpagina, alsmede op onze LinkedInpagina waar onze zakelijke contacten zijn verzameld. Al onze volgers ontvangen een speciaal bericht waarmee wij u als sponsor in het zonnetje zetten.

*- Dit bedrag is exclusief btw. De Stichting Fluffy Rabbit is geen btw verschuldigd en zal deze dus ook niet op haar facturen vermelden.
** Fluffy Rabbit Business Club voordelen worden op de website vermeld

Pakket 4: Vrienden van Fluffy Rabbit

De kosten voor dit pakket bedragen € 60,= *, om uzelf als ondernemer, maar wellicht ook uw gezins- en/of familieleden, kennissen, vrienden etc. enthousiast te maken om dit goede doel te steunen.

Desgewenst wordt dan uw naam in onze “vrienden van Fluffy Rabbit”** rubriek vermeld. Daarnaast wordt uw naam op de website vermeld.

*- Dit bedrag is exclusief btw. De Stichting Fluffy Rabbit is geen btw verschuldigd en zal deze dus ook niet op haar facturen vermelden.
** Vrienden van Fluffy Rabbit voordelen worden op de website vermeld

Wij denken dat wij u als sponsor op gepaste wijze iets kunnen teruggeven. Het ontvangen van sponsoring betekent immers meer dan alleen maar nemen, hoewel we in dit geval wel over een goede doelenactie spreken. Uiteraard kunt een factuur van ons krijgen voor uw eigen administratie.

Wij bedanken u hartelijk! Wederom mede namens de Ronald McDonaldhuizen, waar wij ons graag blijvend voor inzetten.

Wij zullen ons inspannen om de hierboven beloofde en omschreven wederdiensten te bewijzen en u geïnformeerd te houden over de acties die wij gaan voeren, zodat u betrokken kunt blijven en optimaal deel kunt blijven uitmaken van onze HomeRide/Walk-familie.

Dank namens Team Fluffy Rabbit,
namens Stichting Fluffy Rabbit, maar vooral,
dank namens de Ronald McDonaldhuizen!

Heb je vragen of wil je meer weten?

Neem contact op